Bizonyára találkoztak már azzal, hogy összes igyekezetük ellenére is akadt valaki, aki rálicitált az Önök által mondottakra (oké, az egy dolog, hogy vannak ennek a műfajnak avatott specialistái is, de akkor is).
Ennek az analógiának a mentén szokták harcművészetben jártas kollégák hangoztatni, hogy minden embernél akad egy erősebb, gyorsabb, ügyesebb, stb.
Avagy, ha bevásárlás, akkor mindig olcsóbb valami valahol máshol. Hasonlóan a marketingköltséghez (melynek egyik fele köztudomás szerint kidobott pénz, de melyik??), itt is a DE és a melyik HOL a kérdés fontos része. Mi ezt derítjük fel. Érthető okokból ennek a metódusnak van egy alsó értékhatára, amely áthidalható. Azt is megmondjuk, hogyan...
Ilyen esetben ugyanis fennáll a nagyobb merítés lehetősége. Magyarán mi, akik beszerezni megyünk, mindenből nagyobb tételt tudunk vásárolni, ki tudjuk tehát használni az egyes helyeken fellelhető mennyiségi kedvezményeket, akciókat, stb. Mivel nagyobb tételről beszélünk, az a bizonyos százalékos különbözet, amit a „máshol olcsóbb”-elv alapján találunk, forintálisan nagyobb lesz, tehát módunkban áll valamennyit visszaadni Önöknek (puszta szívjóságból).
Értik? Na ugye…
Neeeem? Az sem baj (végül is kereskedők vagyunk, nem novellaírók). Írjanak, és hosszabb lére bocsátva is készséggel kifejtjük.